Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Strategic Planning Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 4 năm
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2025
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
4 năm
Hạn nộp hồ sơ
05/10/2025
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Click vào đây để xem tuyển dụng Strategic Planning Manager mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

Role Overview

As a Strategy Manager, you are a leader who opens up groundbreaking opportunities for clients. You will collaborate closely with the Account and Creative departments. By directly managing or mentoring junior strategists, you not only strengthen your own skill set but also create development opportunities for those around you. You possess a sharp perspective on brands and consumers, and your voice carries weight thanks to your knowledge and experience, where an understanding of consumer attitudes and behaviors is the foundation of your expertise.

Your Key Responsibilities

  • Strategy Planning & Development:
    • Develop brand strategies, write creative briefs, and lead the development and presentation of creative ideas.
    • Analyze market trends, consumer behavior, and the competitive landscape to make informed strategic decisions.
    • Proactively propose fresh ideas to clients to push their brands into new spaces.
  • Research & Analysis:
    • Design and implement research projects to solve client's business problems, gather deep insights into the target audience, and test advertising concepts.
    • Translate client requirements into compelling strategic and creative frameworks.
  • Collaboration & Leadership:
    • Work closely with the Creative and Account teams to ensure marketing strategies are effectively translated into engaging campaigns.
    • Manage the development of comprehensive media plans in coordination with media planning teams.
    • Present strategic plans and findings to clients, effectively communicating the rationale behind the proposed strategies.
  • Team & Thought Leadership Development:
    • Provide professional development opportunities and on-the-job training for the team as needed.
    • Contribute thought leadership and share best practices within the department.

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field. A Master’s degree or MBA is a plus.
  • 4 years of experience in planning/brand strategy, with a preference for experience at IMC/Creative agencies.
  • Managerial experience; demonstrable experience in a variety of strategic engagements with regional or global client brands.
  • A proven track record of developing effective marketing strategies that deliver tangible business results.
  • Strong understanding of market research, consumer behavior, and marketing communications.
  • Ability to manage the day-to-day work for clients and lead project pitches.
  • Comfortable working directly with senior-level clients; possesses a professional and captivating presentation style.
  • Fluent in both English and Vietnamese for communication and presentation.

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Competitive base salary.
  • A young, dynamic, and challenging work environment.
  • Project-based performance bonuses.
  • Team performance bonuses and celebration parties for high-achieving teams.
  • Monthly "Chillout" parties, a year-end party, and team-building trips.

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)

Địa điểm làm việc

  • Số nhà B30 (Hẻm đối diện 54 Nguyễn Hoàng) khu đô thị phát triển An Phú, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
2  |  0
Quy mô: 10-19 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kinh doanh
Địa chỉ: 146 Bis Nguyễn Văn Thủ, Phường Tân Định, TP Hồ Chí Minh
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty Cổ phần Adtek Technology
Quy mô: 10-19 nhân viên
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin, Kinh doanh
Địa chỉ: 146 Bis Nguyễn Văn Thủ, Phường Tân Định, TP Hồ Chí Minh
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
17/09/2025
Cấp bậc
Trưởng/Phó phòng
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 17/09/2025
Cấp bậc: Trưởng/Phó phòng
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Ngành nghề liên quan
Content Marketing Digital Marketing Marketing
Kỹ năng cần có
Leadership Corporate Communications Strategic Planning Analytical Skills Problem Solving And Debugging

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...