Từ khóa gợi ý:
Không tìm thấy từ khóa phù hợp
Việc làm có thể bạn quan tâm
Không tìm thấy việc làm phù hợp

Operation Assistant Manager

Mức lương: Thương lượng
Kinh nghiệm: 3 năm
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2025
Địa điểm: Hà Nội
Mức lương
Thương lượng
Kinh nghiệm
3 năm
Hạn nộp hồ sơ
30/12/2025
Địa điểm
Hà Nội
Click vào đây để xem tuyển dụng Operation Assistant Manager mới nhất
Chi tiết tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Handle booking and shipping documents related to sea freight operations for both import/export cargo.
  • Make payments request to carriers/vendors by company logistics system
  • Liaise with customers and agents regarding B/L, D/O, bookings, debit note and other related documents
  • Track shipping schedules and ensure smooth operations with carriers/agents
  • Coordinate with internal teams to ensure process compliance
  • Solve customers' inquiry timely and their complaints to provide service recovery
  • Supervise vendors to ensure cargo handling meets customer requests
  • Perform other tasks assigned by Manager

Yêu cầu ứng viên

REQUIREMENTS:

  • Over 3 years experience in ocean import/export operations (forwarder/logistics)
  • Bachelor’s degree of University graduate preferred with foreign trade, economics, majored in international trading and transportation
  • Good command of English (spoken & written)
  • Proficient in MS Office, email, internet
  • Detail-oriented, well-organized, able to work under pressure
  • Proactive attitude and willingness to learn/share

PREFERRED QUALIFICATIONS:

  • Experience in cost reconciliation and month-end closing
  • Familiarity with ELSA system or similar TMS/ERP tools
  • Advanced Excel skills
  • Willing to work overtime

Quyền lợi/Phúc lợi

  • Salary : Negotiated based on capability
  • Bonus: Yearly incentive, Tet bonus, holiday bonus and seniority one-time bonus.
  • Annual health screening.
  • 15 days of annual leave + 1 birthday leave + seniority annual leaves. (max: 22 leaves/year).
  • Training: Academic Support (1,000,000 VND/month); Opportunity to attend annual conferences in Korea.
  • We provide laptop + 1 monitor + 1 set of mouse, keyboard.
  • Annual Company trip; team building.
  • Lunch allowance.
  • Motorbike parking allowance; Other benefits followed by Vietnam Labor Code

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
  • Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)

Địa điểm làm việc

  • Số O1415, Tầng 14, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Lô E6, Khu đô thị mới Cầu Giấy, Phường Yên Hòa, Thành phố Hà Nội
1  |  0
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh, Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Số O1415, Tầng 14, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Lô E6, Khu, Phường Yên Hòa, TP Hà Nội
Thông tin công ty
Tên công ty: Công ty TNHH Hyundai Glovis Việt Nam
Quy mô: 50-99 nhân viên
Lĩnh vực: Kinh doanh, Logistics & Chuỗi cung ứng, Nhóm nghề khác
Địa chỉ: Số O1415, Tầng 14, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Lô E6, Khu, Phường Yên Hòa, TP Hà Nội
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển
16/12/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Học vấn
Đại học
Số lượng tuyển
1
Độ tuổi
Không yêu cầu
Giới tính
Không yêu cầu
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Thông tin chung
Ngày đăng tuyển: 16/12/2025
Cấp bậc: Nhân viên
Học vấn: Đại học
Số lượng tuyển: 1
Độ tuổi: Không yêu cầu
Giới tính: Không yêu cầu
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Kỹ năng cần có
Detail-oriented MS Office proficiency Excellent English Communication (written And Verbal) Well organized proactive attitude
Khu vực
Hà Nội

CHỦ QUẢN: Công ty TNHH THƯ VIỆN PHÁP LUẬT

Mã số thuế: 0315459414, cấp ngày: 04/01/2019, nơi cấp: Sở Kế hoạch và Đầu tư TP HCM.

Đại diện theo pháp luật: Ông Bùi Tường Vũ

GP thiết lập trang TTĐTTH số 30/GP-TTĐT, do Sở TTTT TP.HCM cấp ngày 15/06/2022.

Giấy phép hoạt động dịch vụ việc làm số: 4639/2025/10/SLĐTBXH-VLATLĐ cấp ngày 25/02/2025.

Địa chỉ trụ sở: P.702A, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường Phú Nhuận, TP. HCM

THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
...loại rủi ro pháp lý, nắm cơ hội làm giàu...
Thư Viện Nhà Đất
Thư Viện Nhà Đất
...hiểu pháp lý, rõ quy hoạch, giao dịch nhanh...