Marketing Executive
Mô tả công việc
Collaboration with Marketing Manager:
- Work closely with the Marketing Manager to gather comprehensive information about all school’s programmes, including programme details, schedules, and fees.
- Design programme schedules, and fees under the guidance of the Marketing Manager.
Marketing Plan Development:
- Utilise gathered programme information to create marketing plans outlining effective strategies and tactics.
- Target the intended audience through well-defined marketing approaches.
Social Media Content Creation:
- Develop creative, engaging and scheduling content for various social media platforms (e.g., Facebook, Instagram, LinkedIn) to promote all school programs. This includes writing captions, designing visual assets, producing short-form videos, and planning content calendars. Ensure that all posts align with brand.
Collateral Approval Process:
- Ensure branding consistency by submitting collaterals, designs, and content to the Marketing & Communications department at Anne Hill International School for review and approval.
- Provide explanations or clarifications if needed during the approval process.
Distribution through Various Channels:
- Upon approval, distribute collaterals through various marketing channels, including social media, email marketing, printed materials, and the Anne Hill International School’s website.
Event Execution:
- Implement the marketing plan by executing the outlined strategies and tactics.
- Launch advertising campaigns, host informational sessions, and organise events to promote programmes.
Performance Monitoring:
- Monitor the performance of promotional activities throughout the marketing campaign.
- To support and where necessary to implement and execute seasonal online advertising campaigns, promoting specific events, courses, or activities for all schools.
- To record all expenditure and process all required paperwork for tasks related to the role, as well as to support the Marketing & Admissions Team with other tasks and events during the team’s peak times. · Any other tasks assigned by Line Manager.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing, preferably in the education sector.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Proficiency in writing content and managing social channels.
- Ability to work collaboratively in a team and independently when required.
- Detail-oriented with excellent organisational and time-management skills.
- Familiarity with monitoring and analysing marketing metrics.
- Note: Flexible to work attitude is required, as some occasional evening and weekend work may be required.
Quyền lợi/Phúc lợi
- Mức lương: cạnh tranh, thỏa thuận theo năng lực và kinh nghiệm làm việc
- Thưởng thưởng hấp dẫn
- Chế độ ngày nghỉ hấp dẫn với chế độ NGHỈ CỦA TRƯỜNG có lương bên cạnh thời gian nghỉ phép và nghỉ Lễ, Tết thông thường theo luật lao động.
- Tham gia đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo luật quy định, chế độ bảo hiểm sức khỏe riêng
- Hỗ trợ cơm trưa tại trường
- Du lịch, nghỉ mát hàng năm
- Nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển chuyên môn
Thời gian làm việc
- Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Địa điểm làm việc
- 31 Giang Văn Minh, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
| Quy mô: | 50-99 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Giáo dục |
| Địa chỉ: | Số 31 đường Giang Văn Minh, Phường An Khánh, TP Hồ Chí Minh |
| Tên công ty: | Công ty Cổ Phần Anne Hill |
| Quy mô: | 50-99 nhân viên |
| Lĩnh vực: | Giáo dục |
| Địa chỉ: | Số 31 đường Giang Văn Minh, Phường An Khánh, TP Hồ Chí Minh |
| Ngày đăng tuyển: | 07/05/2025 |
| Cấp bậc: | Nhân viên |
| Học vấn: | Đại học |
| Số lượng tuyển: | 1 |
| Độ tuổi: | Không yêu cầu |
| Giới tính: | Không yêu cầu |
| Hình thức làm việc: | Toàn thời gian |
Thông báo
Bạn chưa thể ứng tuyển, Vui lòng Đăng nhập nộp hồ sơ
Nếu chưa có tài khoản, hãy Đăng ký tài khoản với chúng tôi
Đăng xuất
Việc làm Hồ Chí Minh